Informații despre livrare

Politica de livrare și de plata pe site-ul www.YONIWELLNESS.ro

I. Politica de plata

Toate preturile Bunurilor prezentate pe site, indiferent de specificul acestora, includ TVA și sunt preturi finale.

Consumatorul poate opta pentru una dintre urmatoarele metode de plata a produselor comandate:

  • Comanda se va achita în numerar la momentul livrarii (ramburs), prin intermediul curierului - plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta;
  • Online cu cardul, în condiții de siguranta deplina, în momentul formularii comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD, fără perceperea unui comision suplimentar pentru Consumator, cu exceptia platilor efectuate în alta moneda decat cea nationala (RON), caz în care se va percepe o taxa aferenta schimbului valutar, conform politicii bancii emitente a cardului. In acest caz, Tranzactiile se realizeaza prin intermediul sistemelor informatice ale procesatorului online STRIPE în condiții de maxima securitate;

 

In momentul selectarii optiunii de plata online cu cardul, Consumatorul este redirectionat pe pagina de plata a procesatorului online de plati. Nicio informație legata de cardul Consumatorului nu va fi stocata pe serverele YONI WELLNESS. Consumatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului toate detaliile cerute în pagina de plata a acestuia.

Factura fiscala aferenta unei comenzi va putea fi accesata și descarcata de catre Client prin intermediul contului de utilizator pe care il detine, sau, în lipsa acestuia, va putea fi obtinuta prin solicitarea telefonica/ prin e-mail/, iar aceasta va fi transmisa electronic.

La cerere, factura poate fi tiparita și trimisa în colet cu produsele comandate daca cererea este primita în timp util. Dupa expedierea coletului, factura tiparita poate fi trimisa printr-un serviciu de livrare doar contra-cost, suma acestui serviciu fiind comunicata în prealabil consumatorului.

YONI WELLNESS nu raspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Consumator pentru emiterea facturii.

Ulterior emiterii facturii, aceasta va fi accesibila în contul de Client de pe website-ul www.yoniwellness.ro, de unde va putea fi descarcata în format electronic.

Cu titlu exceptional, în cazurile în care comenzile au o valoare mai mare de 3000 RON sau se livreaza o comanda speciala, YONI WELLNESS poate solicita plata în avans în cuantum de cel mult jumatate din valoarea produselor comandate, plata ce nu va fi returnata în cazul anularii nejustificate a comenzii de catre Client.

II. Politica de livrare

A. Modalitatea de livrare

YONI WELLNESS, în calitate de vanzator, se obliga sa expedieze produsele comandate de catre Consumator, pe teritoriul Romaniei, prin urmatoarele modalitati:

  • Livrare prin curier rapid;
  • Livrare electronica (in cazul cartilor în format digital);
  • Easybox, cu alegerea punctului de ridicare de catre Client.

Termenul de livrare standard al comenzilor este de 1-3 zile lucratoare. Acest termen poate fi influentat de incarcarea curierilor în perioada în care se plaseaza comenzile, capacitatea de livrare a depozitului yoniwellness și alte cauza imprevizibile ce tin de infrastructura (starea drumurilor podurilor, etc).

La momentul expedierii comenzii, Consumatorul va primi o confirmare electronica ce contine detalii privind numarul de comanda, firma de curierat și numarul AWB al coletului.

Livrarea se realizeaza prin intermediul urmatoarelor societati de curierat: Fan Courier, DHL (pentru livrarile în strainatate), colaboratori ai YONI WELLNESS.

Curierul va livra produsele comandate de Luni pana Vineri. In cazul în care se doreste livrarea Sambata, acest aspect trebuie mentionat în rubrica de comentarii, aceasta optiune fiind valabila doar în anumite orase, conform condițiilor stabilite de catre curierul agreat de yoniwellness pentru efectuarea livrarii.

Comenzile inregistrate pe www.yoniwellness.ro în zilele de Vineri, dupa ora 18, cat și Sambata sau Duminica vor fi expediate în ziua de Luni.

Livrarile internationale se fac exclusiv prin serviciul de curierat DHL, în limita ariei de livrare a acestuia.

Pentru orice probleme intampinate în efectuarea livrarii în termenul estimat, comunicat prin e-mailul de confirmare, va rugam sa contactati yoniwellness prin e-mail.

Termenul de livrare nu va depasi 30 de zile de la data incheierii contractului.

YONI WELLNESS va depune toate eforturile în vederea livrarii în termenul comunicat. Daca Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar, de 7 zile lucratoare pentru cartile în limba romana, respectiv de 21 de zile lucratoare pentru cartile în limba engleza. Daca nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezolutiunea Contractului la Distanta.

Declaratia de rezolutiune/reziliere trebuie formulata în scris prin completarea formularului de contact sau, e-mail, intr-o modalitate care sa asigure comunicarea și mai devreme de momentul intrarii în posesia produselor comandate.

YONI WELLNESS ramburseaza sumele achitate în temeiul contractului fără intarziere și în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia de reziliere a contractului.

In perioadele aglomerate (de Craciun, 8 Martie, de Pasti, de 1 iunie etc.) sau în perioadele cu condiții meteorologice nefavorabile, pot aparea intarzieri în livrarea produselor fata de termenul estimativ comunicat initial.

Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea eronata a unei comenzi sau a unei părți  din aceasta în cazul în care astfel de evenimente sunt generate de cazuri fortuite sau situatii de forta majora, precum (exemplificativ, nelimitativ):

  • blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni în lant etc.), surpari de teren în apropierea soselei;
  • caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.;
  • cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, etatizarea fortata (trecerea în proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc.;
  • nerespectarea comenzilor de catre furnizori și terti;
  • imbolnaviri, accidentari, deces etc.;
  • alte cauze independente de YONI WELLNESS.

La momentul predarii Vanzatorul se asigura ca produsele comandate sunt în stare corespunzatoare utilizarii lor. In cazul constatarii oricaror neconformitati (produse deteriorate etc.), va rugam sa ne contactati la nr. de telefon disponibil în sectiunea Contact.

B. Costul de livrare

Pretul de livrare a coletului este afisat la momentul finalizarii Comenzii.

Comenzile a caror valoare depaseste suma de 300 RON sunt livrate GRATUIT. Pentru comenzile sub suma de 399 RON, Cumparatorul va suporta costul de livrare a carui valoare va fi afisata inainte de finalizarea Comenzii.

Pentru comenzile internationale, costul afisat este calculat pentru coletele sub 2 kg. Daca greutatea coletului depaseste aceasta valoare, costul livrarii se va recalcula.

Atat în cazul livrarilor nationale, cat și în cazul celor internationale, Clientul va fi informat despre costul transportului inainte de finalizarea comenzii. Daca se va proceda la recalcularea taxei de transport de catre curier potrivit condițiilor interne (spre exemplu, în cazul livrarilor internationale), YONI WELLNESS va informa în cel mai scurt timp Clientul, acesta avand posibilitatea de a anula comanda daca nu este de acord cu taxa finala.

Consumatorul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse în sectiunea de facturare din formularul de comanda, YONI WELLNESS neavand nicio raspundere fata de veridicitatea informațiilor primite pe care le-a utilizat în emiterea facturii.

C. Livrarea produselor cu precomanda

Produsele cu precomanda sunt titluri în curs de tiparire sau retiparire, editura partenera a Prestatorului rezervandu-si un numar de exemplare în functie de numarul de comenzi plasate. Pentru aceste produse, termenul de expediere va fi precizat în campul de descriere a Produsului respectiv, cu o culoare distincta pentru a fi usor de observat.